پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آموزش فنون و تمرينات newly accepted techniques در جودو

آموزش تخصصي جودو ، دانلود فيلم آموزش جودو

آموزش فنون و تمرينات newly accepted techniques در جودو

۳,۵۹۵ بازديد

 

kuchikitaoshi

آموزش فنون و تمرينات newly accepted techniques در جودو

به ادامه مطالب برويد

 

Harai Makikomi

Harai Makikomi
1throw.gif

Osoto Makikomi

Osoto Makikomi, Major Outer Wrap Around 

 

ouchigaeshi

 http://judoinfo.com/images/animations/ouchigaeshi.gif

Tsubame Gaeshi

Tsubame Gaeshi, Swallow's Flight Reversal

آزمون PTE چیست؟

PTE یا Pearson Test of English یک آزمون مهارت انگلیسی مبتنی بر کامپیوتر است. این آزمون که در سال 2009 راه اندازی شد، به افراد غیر بومی گواهینامه ای ارائه می کند که نشان می دهد این داوطلبان از دانش اولیه و پیشرفته زبان انگلیسی برخوردارند. این آزمون اساسا به چهار بخش تقسیم می شود تا توانایی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن داوطلب به زبان انگلیسی را محک بزند. در برخی از سوالات آزمون دو مهارت هم زمان با هم بررسی می شود.

آزمون PTE به عنوان تصویری تقریبا کامل و دقیق از عملکرد داوطلب در آزمون های زبان شناخته می شود که نمره ای بین 10 تا 90 دارد. 10 کمترین نمره و 90 بالا ترین نمره است. گزارش نمره دقیقا عملکرد داوطلب را در هر ماژول و هر بخش نشان می دهد. این گزارش معمولا به صورت نمودار ارائه می شود و به وضوح مهارت های اصلی داوطلبان در زبان انگلیسی همراه با زمینه هایی که در آن ها پیشرفت داشته اند را نشان می دهد. همچنین مهارت های فرعی و توانایی های داوطلب تجزیه و تحلیل می شود.آموزشگاه زبان فرانسه

نمره دهی بر اساس درستی یا نادرستی پاسخ ها است. هیچ نمره منفی برای پاسخ های اشتباه در اکثر سوالات وجود ندارد. سیستم امتیاز دهی آزمون آنلاین PTE کاملا مبتنی بر ماشین است و صرفا به درستی جواب ها بستگی دارد. بر اساس مقیاس نمره دهی، توانایی داوطلب در صحبت کردن ، خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی مشخص می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.