خريد اينترنتي آموزش جودو

اين آموزش توسط بسياري از قهرمانان اين رشته ورزشي استفاده شده

اين مجموعه براي حرفه اي ها و کساني که قصد حرفه اي شدن دارند پيشنهاد مي شود

مجموعه اي براي آموزش جودو براي علاقه مندان اين رشته و کساني که به فکر قهرماني در اين رشته هستند

خريد آموزش جودو

توجه کنيد: اين محصول داراي گارانتي بدون قيد و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و يا تعويض ميباشدپس با اطمينان خريد کنيد

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

خريد پستي

در ۳ دی وی دی فقط 16500 تومان! شماره مجوز: ۶۸۳۱۲۲۵۶

با خريد اين مجموعه استثنايي ديگر هيچکس حريف شما نخواهد شد

بهترين ورزش رزمي در ايران و جهان براي دفاع شخصي يا قهرماني كدام است؟ چ

مبحثي كه بين طرفداران هركدام از رشته هاي ورزشي وجود دارد اين است كه كدام رشته بر ديگري برتري دارد و يا كدام ورزش طرفداران بيشتري دارد. هنرهاي رزمي امروزه به عنوان نوعي ورزش معرفي شده اند كه با رقابت هاي شديدي بين طرفداران آن برخوردار است. ما در اين مقاله مي خواهيم انواع هنرهاي رزمي و بهترين و قدرتمند ترين سبك اين هنر را به شما دوستان معرفي نماييم.

 

مقدمه :

ورزش رزمي عبارت از اجراي منظم حركات بدني است كه با روح وجسم سرو كار داشته و هدف آن آرامش روحي ورواني و استراحت مغزي وفكري و اعتماد به نفس بوده وشامل دو قسمت « ورزش رزمي نرم و ورزش رزمي سخت » ميباشد .

انواع ورزش هاي رزمي:

۱- ورزش رزمي نرم: اين نوع از ورزشهاي رزمي با نيروي روحي بدن بيشتر سر وكار داشته و ورزشكار در صدد است تا با ارتباط دادن مستقيم « فكر و روح » خويش با قدرت خارق العاده اسماني ، نيروي و قوت بدست بياورد كه بعنوان مثال ميتوان از ورزشهاي يوگا، چي كونگ يا تاي چي ، فالون دافاو و … نام برد.

۲ــ ورزش رزمي سخت: اين نوع از ورزشها بر علاوه اينكه ارتباط مستقيم بالاي فكر و روح دارد ، همچنان « جسم و يا بدن » را قوت بيشتر مي بخشد تا از آن قوت در رقابت جسمي بين دو حريف « بخصوص در جنگهاي تن به تن » استفاده صورت گيرد، كه در اين مورد ميتوان از ورزشهاي كيك بوكسينگ، تاي بوكس ، شائولين ووشو، نينجوتسو، تكواندو، كاراته ، كونگ فو، اي كي دو، وينگ چان و … نام برد.


برچسب‌ها: بهترين ورزش دفاع شخصي جودو،


ادامه مطلب
نظرات (0)

۱۰:۵۸:۰۰ | نويسنده : جودوكار |

اين كتاب به تدوين استاد كاظم يزداني كه رياست فدراسيون جودو را در سالهاي  1364 الي ۱۳۶۸ بر عهده داشته است ، در سال ۱۳۸۸ به رشته تحرير در آمده ٬ ايشان داراي دان ۷ جهاني جودو و از اساتيد و مربيان خوب كشور ميباشند. قابل ذكر است كه اين كتاب به آموزش تكنيكهاي جودو به ترتيب رده كمربند بوده و براي عزيزاني كه تازه با رشته رزمي جودو آشنا شده اند بسيار مفيد ميباشد. اين كتاب بصورت سه بخش بصورت pdf و داراي رمز ميباشد كه براي مشاهده مطالب آن بايستي رمز:  msh2013  را وارد نماييد.

دانلود كتاب جودو را بياموزيم

به ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب

۰۵:۰۲:۰۰ | نويسنده : جودوكار |

هر دو حريف ، قبل و بعد از تمرينات جودو يا شركت در مسابقه به يكديگر تعظيم مي كنند . تعظيم بيانگر احترام و سپاسگزاري است . اين تشكر از حريف بخاطر فرصتي است كه وي در اختيار شما گذاشته تا بتوانيد تكنيك خود را توسعه دهيد . تعظيم كردن هم از حالت نشسته و هم از حالت ايستاده اجرا مي شود .

دو حريف براي آنكه بتوانند از حالت نشسته به يكديگر تعظيم كنند ، بر روي زمين زانو مي زنند و در اين حالت ، به فاصله ۱/۵ در مقابل يكديگر مي نشينند . در اين حالت قسمتهاي روي پا با تشك تماس مي يابد ، زانوها كمي باز مي شوند ، مفاصل راني روي پاشنه هاي پا و دستها روي رانها قرار مي گيرند . (تصوير ۲۱) سپس دستها در فاصله ۱۲-۱۰ سانتي متري در جلوي زانوها و روي تشك قرار مي گيرد و نوك انگشتان دستها نيز كمي بطرف داخل مي چرخد . در حاليكه سر و گردن و پشت در خط مستقيم قرار مي گيرند ، افراد از ناحيه كمر خم مي شوند (تصوير ۲۲)

 

رعايت آداب در جودو

به ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (0)

۰۵:۰۱:۰۰ | نويسنده : جودوكار |

sumi-otoshi

 آموزش همه  تكنيكهاي جودو با عكس

okiwaza

به ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (1)

 آموزش تكنيك هاه سرپاي جودو با استفاده از عكس



    Ashi Guruma

به ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (0)

۰۶:۰۲:۴۲ | نويسنده : جودوكار |

بازگشت به تمرينات بعد از مصدوميت در جودو


سؤال هاي زيادي از طـرف كسـاني كـه بـه تـازگـي صدماتجسـمـي وارده در بـاشــگـاه هـاي جودو را پشــت سرگـذاشته اند و مي خواهـند دوباره به سمت جودو بازگردندپرسيده مي شود، اما خيلي مشتاق براي پـاسخگويي به آنـهـا نـبـودم چـون فـكر مـي كـنـم بـهـتـر اســت كه بيماران تـوصيـه ي پـزشـكـان خود را ناديده نگيرند.

به ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (0)

۰۶:۰۱:۲۲ | نويسنده : جودوكار |

 گاهي اوقات هنرجويان در تمرينات خويش مرتكب اشتباه مي شوند ، بطوري كه يا كمتر و يا بيشتر از حد لزوم تمرين مي كنند .عدم اجراي تمرينات كافي ، متداولتر و معمولتر است .

 

ارزش حقيقي جودو فقط در نتيجه اجراي منظم نمايان مي شود . براي آنكه بتوانيد حداكثر بهره برداري جسماني ، فكري و روحي را از جودو بنماييد بايد هر روز تمرينات را دنبال كنيد و دچار ضعف و سستي نشويد . روزهايي كه اجراي تمرينات در دوجو ميسر و ممكن است حداقل باشد « سيروكو – زينو كوكومين تائيكو » را اجرا نماييد .

 

اهميت اجراي تمرينات منظم در جودوبه ادامه مطالب برويد


برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
نظرات (0)